Parabolė, kabelinė televizija, KTV, internetas, skaitmeninė televizija, TV, šviesolaidinis, optinis, Kaunas, Plungė, Telšiai, Raseiniai, Saugi kaimynystė, vaizdo stebėjimas, kameros, DVB-C
Į pradžią
PASLAUGOS KAUNE +370 699 98426, +370 640 34329
Į pradžią INTERNETAS TV+INTERNETAS TELEVIZIJA
✉ KONTAKTAI
REKLAMA
INTERNETAS
BELAIDIS INTERNETAS
DĖL BEVIELIŲ MARŠRUTIZATORIŲ
(ES) 2015/2120 REGLAMENTAS
AR JŪSŲ KOMPIUTERIS SAUGUS?
INFORMACIJA PAGAL
(ES) 2015/2120 REGLAMENTĄ

Kabelinės televizijos "Parabolė" interneto planai
Plano pavadinimas Optinis-1 Optinis-2 WiFi-10 WiFi-20
Sparta
(Mbps)
Lietuvoje Reklamuojama 100 100 10 20
Didžiausia 95 95 9 18
Įprasta 95 95 9 18
Mažiausia 80 80 8 16
Užsienyje Reklamuojama 50 100 10 20
Didžiausia 45 95 9 18
Įprasta 45 95 9 18
Mažiausia 40 80 8 16
 
Plano pavadinimas GPON-1000 GPON-300 GPON-100
Sparta
(Mbps)
Lietuvoje Reklamuojama 1000 300 100
Didžiausia 950 285 95
Įprasta 950 285 95
Mažiausia 800 240 80
Užsienyje Reklamuojama 1000 300 100
Didžiausia 950 285 95
Įprasta 950 285 95
Mažiausia 800 240 80
Reklamuojama sparta - tai sparta, kurią UAB "Parabolė" nustato konfigūruodama įrangą.
Didžiausia sparta - tai sparta, kurią realiai galima išmatuoti naudojantis greičio matuoklėmis. Dėl techninių niuansų, ji visada yra kažkiek mažesnė negu reklamuojama sparta.
Įprasta sparta - tai sparta, kuria vartotojas realiai gali naudotis 90% laiko.
Esant spartai mažesnei negu mažiausia sparta – laikoma, kad klientui paslauga nesuteikiama.
Tuo atveju, jei dėl didelio tinklo apkrovimo ar kitų veiksnių įvyksta reikšmingi nukrypimai nuo įprastos ar didžiausios spartos, Jūsų naudojimasis interneto ryšio paslaugomis gali sulėtėti. Pavyzdžiui, didelės apimties duomenys gali būti siunčiami žymiai ilgiau, gali strigti srautinis vaizdo siuntimas, taip pat sutrikti naudojimasis interaktyviomis paslaugomis (pavyzdžiui, interneto ryšio reikalaujančiais vaizdo žaidimais). Tačiau naršymas, tinklalapių peržiūra, naudojimasis elektroniniu paštu dažniausiai išliks sklandus interneto ryšiui sumažėjus net ir iki mažiausios spartos.
Pavyzdinė paslauga Naudojama sparta
Naršymas internete (delfi, lrytas, 15min, wikipedia, skelbiu.lt, autoplius ir kt.) 2 Mbps
Elektroninis paštas (gmail, webmail ir kt.) 2 Mbps
Srautinis vaizdo siuntimas standartine raiška "SD" (skype, youtube, vimeo ir kt.) 2 Mbps
Srautinis vaizdo siuntimas padidinta raiška "HD" (skype, youtube, vimeo ir kt.) 5 Mbps
Srautinis vaizdo siuntimas padidinta raiška "UHD", "4K" (skype, youtube, vimeo ir kt.) 20 Mbps
Balso telefonija 0,1 Mbps
Internetinis radijas 0,32 Mbps
 
Duomenų kiekio apribojimai
Visi mūsų klientai naudojasi neriboto kiekio duomenų perdavimo paslaugomis. Tai reiškia, kad nepriklausomai nuo to, kokius duomenų kiekius Jūs parsisiuntėte ar išsiuntėte per ataskaitinį laikotarpį, Jums visuomet yra teikiamos sudarytoje paslaugų teikimo sutartyje numatytos kokybės paslaugos.
 
Duomenų vėlavimas ir paketų praradimas
Duomenų vėlavimas ir paketų praradimas yra interneto ryšio sutrikimai, atsirandantys dėl didelio tinklo apkrovimo ar kitų sklandų tinklo veikimą įtakojančių veiksnių. Šie sutrikimai nereiškia, kad interneto ryšio paslauga tampa neprieinama, tačiau naudojimasis ja tampa apsunkintas. Pavyzdžiui, tinklas į siunčiamas užklausas reaguoja lėtai, vėluoja tinklalapių atvaizdavimas, ryšys „trūkinėja“ ir pan. Mes suprantame, kad tokie tinklo sutrikimai neigiamai veikia mūsų klientų patyrimą naudojantis mūsų paslaugomis, todėl visais atvejais stengiamės šiuos sutrikimus nedelsiant pašalinti paslaugų sutartyje nurodyta tvarka.
 
Informacija apie taikomas srauto valdymo priemones
Bendrovė, teikdama paslaugas savo klientams ir siekdama užtikrinti stabilų bei nenutrūkstamą valdomo tinklo veikimą, tam tikrais atvejais gali naudoti srauto valdymo priemones, kurios yra skirtos sureguliuoti duomenų srautus. Šios priemonės užtikrina, kad mūsų klientus pasiekia aukščiausios kokybės paslaugos net ir tais atvejais, kai viešojo ryšio tinklas yra itin apkrautas. Pavyzdžiui, IPTV (interneto protokolo televizija) paslauga yra teikiama atskirais ryšio kanalais, taip užtikrinant nepertraukiamą šios paslaugos pasiekiamumą, tačiau ši paslauga yra labai jautri bet kokiems ryšio vėlavimams ar duomenų paketų praradimams, kurie gali atsirasti maksimalios tinklo apkrovos metu. Maksimalaus tinklo apkrovimo atvejais tokiai paslaugai srauto valdymo priemonių pagalba gali būti suteikiama pirmenybė prieš duomenų perdavimo paslaugas ir dėl šios priežasties laikinai gali sumažėti duomenų perdavimo paslaugos sparta.

Tačiau norime pabrėžti, kad, teikiant duomenų perdavimo paslaugas, nėra jokio skirtumo tarp naudojimosi įvairiomis turinio teikimo paslaugomis ar taikomosiomis programomis, tokiomis kaip duomenų apsikeitimo programos, srautinis vaizdo siuntimas (angl. streaming) ir pan. Tai reiškia, kad nepriklausomai nuo to, kokiomis programomis ar turinio teikimo paslaugomis naudojasi klientas, jam teikiamų paslaugų kokybė nuo to nesikeičia.

Tam, kad apsaugoti mūsų klientus ir tinklą nuo virusų, elektroninio pašto šiukšlių (angl. spam), piktybiškų kibernetinių išpuolių ir panašaus pobūdžio kenkėjiškų veiksmų, mes naudojame įvairias tinklo apsaugos ir patikros priemones, tokias kaip antivirusinės programos ir specializuoti kibernetinių atakų prevencijos įrankiai. Nustačius tokius mūsų tinklo atžvilgiu nukreiptus kenkėjiškus veiksmus, mes galime imtis įvairių priemonių jiems neutralizuoti, pavyzdžiui, blokuoti elektroninio pašto dėžutes ar jų prievadus (angl. port), taip pat tam tikrus IP adresus. Kol naudojamos šios srauto valdymo priemonės, mūsų paslaugos gali būti teikiamos su trikdžiais (pavyzdžiui, sulėtėjusi duomenų perdavimo sparta, apribota prieiga prie tam tikrų tinklalapių ir pan.) arba jų teikimas gali būti laikinai nutrauktas. Tokiais atvejais paslaugų teikimas pilna apimtimi nedelsiant atnaujinamas kai praeina grėsmė tinklo saugumui.

Įstatymų numatytais atvejais, gavę kompetentingų institucijų nurodymą, mes privalome apriboti/blokuoti prieigą prie tam tikrų interneto svetainių. Taip pat bendradarbiaujame su teisėsaugos institucijomis tais atvejais, kai būtina užkirsti kelią ar išaiškinti elektroninėje erdvėje atliekamas nusikalstamas veikas.

Norime pažymėti, kad visais atvejais, naudojant srauto valdymo priemones, yra užtikrinamas klientų privatumas ir asmens duomenų apsauga. Klientų asmens duomenys gali būti naudojami tik tais atvejais, kai tai yra būtina siekiant pašalinti iškilusią grėsmę tinklo stabilumui ir integralumui ir ne ilgiau, nei tai yra būtina šiems tikslams pasiekti. Asmens duomenys nėra teikiami trečiosioms šalims, išskyrus įstatymų numatytus atvejus, kai asmens duomenys gali būti perduodami teisėsaugos ar kitoms atsakingoms institucijoms nusikalstamos veikos ar žalos paslaugų teikėjui sukėlimo atveju.

Kibernetinio saugumo sumetimais visiems klientams visą laiką yra blokuojami šie prievadai: 1900/UDP ir 5351/UDP. Tai yra daroma siekiant išvengti DDOS atakų, kurios gali būti vykdomos šiais prievadais.
 
Teisių gynimo priemonės
Jei neatitikimai paslaugų kokybei yra nuolatiniai ar reguliariai pasikartojantys, klientas turi teisę reikalauti, kad šie neatitikimai būtų nedelsiant pašalinti. Jei po tokio reikalavimo pateikimo neatitikimai yra nepašalinami per 5 (penkias) darbo dienas arba neatitikimai kartojasi toliau, klientas įgyja teisę nutraukti Sutartį arba ginti savo teises kreipdamasis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, el. p. tarnyba@vvtat.lt ir/ar Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą, Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius, tel. (8 5) 210 5633, faks. (8 5) 216 1564, el. paštas rrt@rrt.lt.
Apie mus
Rekvizitai
Forumas
Youtube kanalas
Facebook'e
Pagalba klientui
Mokėjimo tvarka
Dokumentai
@parabole.lt nustatymai
Webmail
Ginčų sprendimo subjektai
© Parabolė, visos teisės saugomos